برای دانلود فایل مورد نظر لطفا بر روی کلید زیر کلیک کنید.

2 پاسخ
  1. محسن ممیز
    محسن ممیز گفته:

    الزامات عمومی و مش‌بندی رنگ سفید- استاندارد ملی ۱-۱۵۵۵۶

    استاندارد ملی ۱-۱۵۵۵۶
    سال تصویب:۱۳۹۷
    رشته:کمیته ملی استاندارد برق و الکترونیک
    موضوع: دسته‌بندی LED- قسمت ۱: الزامات عمومی و مش‌بندی رنگ سفید

    هدف و دامنه کاربرد :
    هدف از تدوین این استاندارد، تعیین الزامات عمومی، مش بندی و کد متناظر آن برای یکپارچه کردن دسته بندی پکیج LED سفید، با تابش ناهمدوس مرئی است که برای پکیج های LED به کار میرود.

    قسمت های دیگر این مجموعه استاندارد، مختصات رنگ پکیج های LED رنگی، شارنوری/ شدت نور، شاخص نمود رنگ و ولتاژ مستقیم را که در دست تهیه یا بررسی هستند، پوشش می دهد.

    یادآوری ۱- این استاندارد برای ماژول های LED، لامپ ها و چراغ های LED کاربرد ندارد.

    یادآوری ۲ – حتی اگر کلمه « نور سفید» استفاده شود، هدف این استاندارد معرفی «نور سفید» نیست بلکه مش بندی و کد متناظر آن را برای یکپارچه کردن دسته بندی پکیج های LED سفید با تابش ناهمدوس مرئی می باشد، مشخص میکند. ناحیه ای که توسط مش بندی پوشش داده می‌شود ممکن است با تعریف نور سفید مطابق استانداردها یا قوانین دیگر متفاوت باشد.
    http://isomanagement.ir/__trashed/

    پاسخ
  2. احمدکاویی
    احمدکاویی گفته:

    باسلام
    باستحضار میرساند
    استانداردهای ملی الزامات ایمنی و عملکرد و نیز معیارمصرف انرژی براساس مراجع بین المللی IEC با شماره های ۱۴۴۳۴و ۲۰۴۲۲ و۷۳۴۱ برای انطباق محصولات انواع لامپ و نیز استاندارد های ملی ۱۱۷۲۱ و ۲۱۲۶۲ برای انواع مدول روشنایی در آزمایشگاه اکرودیته معیارگران جهان بمنظور اخذ پروانه علامت استاندارد قاب اجراست و این نکته لازم به ذکر است محتوی استانداردهای رتبه بندی کیفی نیز براساس همین استانداردهای محصول تدوین شده است

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Atena Group

گروه طراحی و تبلیغات آتنا افتخار دارد که با همکاری با قشر فرهیخته و علمی، میتواند خدماتی متفاوت در زمینه طراحی سایت، سئو ، پشتیبانی سایت، تولید محتوا، طراحی گرافیک و ناظر چاپ به فعالین علمی، صنعتی، بازرگانی و اقتصادی ارائه نماید. آدرس پیج اینستاگرام : https://www.instagram.com/atenaads آدرس وبسایت : http://atena-ad.ir

More Posts - Website

Follow Me:
Facebook

بازدیدها: 1722