معاون توسعه فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از شدت بالای مصرف انرژی در کشور خبر داد و خواهان مشارکت شرکت های دانش بنیان در کاهش آن با استفاده از خط اعتبار ۱۰۰ میلیارد دلاری وزارت نفت شد.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، دکتر علی وطنی معاون توسعه فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: بر اساس بند ” ق” تبصره دو قانون بودجه سال ۹۳، مجلس شورای اسلامی برای بهینه سازی مصرف انرژی در کشور خط اعتباری ۱۰۰ میلیارد دلاری را در اختیار وزارت نفت در قالب قرارداد بیع متقابل قرار داده است تا این وزارتخانه با استفاده از اعتبار در نظر گرفته شده و با استفاده از ظرفیت های ملی و در صورت نیاز بین المللی با اتخاذ تدابیر لازم به گونه ای عمل کند تا مصرف انرژی در کشور مدیریت شده و کاهش یابد.

وی اضافه کرد: در این راستا، کارگروهی در وزارت نفت به ریاست وزیر نفت وعضویت معاون علمی و فناوری رییس جمهور، پژوهشگران و متخصصان در حوزه های مختلف و با محوریت سازمان بهینه سازی مصرف سوخت کشور تشکیل شده است که، در این کارگروه نسبت به تدوین دستورالعملی برای تحقق این هدف اقدام شده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Atena Group

گروه طراحی و تبلیغات آتنا افتخار دارد که با همکاری با قشر فرهیخته و علمی، میتواند خدماتی متفاوت در زمینه طراحی سایت، سئو ، پشتیبانی سایت، تولید محتوا، طراحی گرافیک و ناظر چاپ به فعالین علمی، صنعتی، بازرگانی و اقتصادی ارائه نماید. آدرس پیج اینستاگرام : https://www.instagram.com/atenaads آدرس وبسایت : http://atena-ad.ir

More Posts - Website

Follow Me:
Facebook

بازدیدها: 154